פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

עיצוב הבית עם צמחייה מלאכותית

זמן אספקה: 7 ימים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

עיצוב הבית עם צמחייה מלאכותית

קישוט ועיצוב הבית עם צמחייה מלאכותית זו אחת הדרכים הטובות והיעילות ביותר לשפר את מראה הבית ואת האווירה בו. צמחייה מלאכותית מאפשרת לבצע שינוי מהיר ובצורה הטובה ביותר בכל חלל. כדי להפיק את המיטב מצמחייה מלאכותית בעיצוב הבית אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם.

למה דווקא צמחייה מלאכותית?

על היתרונות של המראה הירוק בעציצים דקורטיביים בבית אין עוררין. צמחים מרגיעים מעצם הווייתם כמראה הטבע. ואם צמחים, מי קבע שהם חייבים להיות חיים? למי שאין זמן להשקיע באופן קבוע בצמחים חיים, לטפל ולהחליף פרחים לפי עונות השנה ולעסוק בכל הכרוך בכך, מדובר באפשרות מעולה.

יש כאלו הנבהלים כשהם שומעים את הרעיון של צמחייה מלאכותית. ישר קופץ לראש מראה הפלסטיק הירוק המאובק של פעם. אך אנחנו בדור חדש לגמרי של צמחייה מלאכותית. שיטות הייצור השתנו וניתן למצוא היום עציצים, פרחים ואפילו עצים מלאכותיים שעונים על כל הפרמטרים הנדרשים.

הם נראים טבעיים לחלוטין, עמידים בפני פגעי מזג האוויר במידה והם מוצבים בחוץ, חומרי הגלם מהם הם עשויים מונעים הצטברות של אבק, המחירים נוחים והתחזוקה השוטפת מינימאלית. מה שבטוח שלא צריך להשקות. כל אלו הופכים את הצמחייה המלאכותית לאטרקטיבית ביותר.

טיפים לעיצוב עם צמחייה מלאכותית

ראשית, מומלץ להתייחס אל העציצים המלאכותיים כאל צמחייה לכל דבר ולהפעיל את אותם שיקולים שמפעילים עם צמחייה טבעית. למשל, להתאים את הצמח לאגרטל או לעציץ מתאימים, ואף להציב אותם היכן שמציבים בדרך כלל צמחים טבעיים, באותם תנאי אור ואקלים.

כדאי גם להתאים את הצמח לשפת העיצוב הכללית של הבית. במיוחד בנושאי צבעים, קווי מתאר עגולים לעמת קווים מחסופסים או ישרים, סגנון כפרי או מודרני וכו'. כמו-כן, כדאי לתת לעציץ את הכבוד הראוי לו ולתחום אותו, לא לשים אותו סתם "תלוש". אפשר לתחום בעיגול של אריחי רצפה מעוטרים או להאיר עליו עם תאורה עדינה ולקשט אותו.

חשוב לזכור כי הצבת עציצים במיקומים שונים בבית תקנה לכל אחד ואחד מהם רושם של ייחודיות ועוצמה.

רוצים להוסיף שיק ומראה דקורטיבי לבית, בתוספת יופי ירוק ובמראה טבעי לאורך כל השנה, ללא צורך בטיפול ובהשקיה? צרו עימנו קשר. צמחייה מלאכותית היא פתרון מדהים לעיצוב הבית. בואו לשמוע מאיתנו על האלטרנטיבה לצמחייה טבעית ועל כל היתרונות הבולטים של המלאכותית על הטבעית. צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ לכם ולענות לכל שאלה.

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור איתנו קשר

 

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 25%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */